31 prosinca 2013

Tiramisu uz docek Nove 2014.

____________________________________________________________________________


Najdraži svi koji ste se danas našli na mom blogu,
dobro mi došli!

Prije ulaska u 2013. jedna od odluka mi je bila 
pronaći više vremena za stvari koje me istinski čine sretnom, 
a maknuti sve ono (one) što me iscrpljuje, rastužuje i oduzima energiju.
Koliko god to zvučalo kao samo po sebi jasno, 
često nismo sami sebi na prvom mjestu i ne činimo ono što 
našu dušu čini veselom.
Trudimo se oko ljudi koji nas ne cijene, a ne vidimo one koji su stalno uz nas.
Moja odluka je bila potruditi se oko onih koji vrijede,
zaslužiti ljubav i povjerenje i zadržati ga.
Nadam se da sam barem malo u tome uspjela.

Želim iskoristiti ovaj zadnji dan u godini kao dan rođenja svog bloga na kojem 
sam marljivo radila zadnjih tjedana i uz najdraži kolač tiramisu
zaželjeti svima vama divnu 2014.!


Recept za božanstveni tiramisu:
Za tijesto vam je potrebno oko 400 g piškota.
Kod klasične verzije
slažu se lagano umočeni u hladnu kavu na dno kalupa, zatim ide sloj kreme,
ponovno piškote, druga polovica kreme i na vrhu čokolada u prahu ili kakao.
Uobičajeno se koristi četvrtasti kalup,
ali kako volim torte nisam si mogla pomoći
pa sam riskirala okruglim i učvrstila ga ogradicom od ostatka piškota.
Vjerojatno bi torta kratko stajala i bez ogradice, ali da bi se postigla
čvrstoća kao kod pravih torti bilo bi dobro dodati želatinu, a ja ju nikako ne volim
jer je recept takav da se tiramisu kasnije u ustima mora topiti
pa bi svaki dodatak bio neprirodan :)
Za kremu sam umutila dva žumanjka sa 4 velike žlice šećera,
dok krema nije postala mekana i sjajna.
500 g Mascarpone sira i 2 velike žlice likera sam postepeno dodala u tu smjesu.
Posebno sam istukla dva bjelanjka, dok nisu bili jako čvrsti
i lagano ih umiješala u kremu.
Na koncu sam i oko 150 ml tučenog vrhnja dodala u smjesu i sve dobro ujednačila.

Trikovi:
Žumanjke i bjelanjke miješajte sve dok ruka ne zaboli :)
Blago ženama sa turbo cool samostojećim mikserima!
Piškote samo do pola umočite u kavu. S obzirom na svoj sastav
mogu se u kolaču previše natopiti, ukoliko ih previše namočite.
Ako vam se to i dogodi, izvucite čašice iz vitrine i servirajte u njima tiramisu uz žličicu :)
To je to.
Tiramisu je ljubav!




Dragi prijatelji, bloggeri i ljudi dobre volje, 

kada dnevna rutina završi i vratite se navečer svojim kućama, 

sjednete sami u sobu, onaj osjećaj koji tada imate u srcu...e, baš taj osjećaj 
neka vam bude radostan, a to možete postići samo onda 
kada ste voljeni, kada volite, kada radite ono što volite 
i kada ste u stanju balansirati ono što manje volite, ali možda trenutno morate.

To je od srca moja univerzalna želja svima vama. 


Recept za sreću zapravo je vrlo jednostavan,

nemojte nikada lagati sebe i onaj osjećaj kad ste sami sa sobom 
i nikad nećete pogriješiti.
Sve što radite, ne radite to da biste se dokazali.

Kada volite, volite svim bićem, bez uvjeta, straha i bez prekriženih prstiju u džepu.

Prava ljubav sve pobjeđuje.
Ako ste prijatelj, onda svim srcem i potpunim povjerenjem. 
Kada s nekim radite, činite to uvijek najbolje što možete.
Razveselite sitnicama ljude oko sebe, slušajte ih.
Ukoliko bilo koji aspekt života nije i prema vama jednako dobar, 
trik je eliminacija i zamjena loše navike/osobe/situacije/aktivnosti 
onime što je za vas dobro.

Koliko puta sam naglašavala: kakav je sir u cheesecake-u, takav je okus!

Nije tiramisu pravi bez mascarponea!
Koliko ljubavi u kuhanje uložite, toliko ćete dobiti i natrag... 
Tako i u životu, a ukoliko ne dobijete koliko dajete, znate što vam je činiti.

Budite ljubazni, 

vedri,
optimistični,
vrijedni 
i uvijek uvijek nasmiješeni!

Samo tako ćete biti vrlo uspješni!

I upamtite, oni koji ne dijele vaš uspjeh i sreću, nisu prijatelji.
Oni koji vas se sjete kada to i ne očekujete,  oni koji na kraju uvijek ostaju, 
e to su pravi prijatelji,
a za njih se isplati potruditi se, ispeči tortu i pozvati ih k sebi 
da vas razvesele i napune vam baterije. 
Mene moji nadahnjuju :) 


I na koncu...

Tražite inspiraciju kako biste uvijek rasli.
Budite i vi ta inspiracija nekom drugom.
Na tom putu će vas uvijek netko kočiti, a vi ih prerasti, to je život.
Ne mora stol biti pretrpan lošim kolačima, dovoljan je jedan pa i maleni, 
ali božanstvenog okusa koji se topi u ustima.

Sretna Nova! 

____________________________________________________________________________