01 prosinca 2013

Pokloni voljenoj osobi povratak u djetinjstvo uz adventski kalendar


____________________________________________________________________________

Adventski kalendar može biti tako divan dar i odrasloj osobi.
Zašto ne probuditi dijete u nekome...razveseliti osobu koju voliš 
poklonom koji odiše ljubavlju uloženom u njezinu izradu.

Ako mene pitate, predbožićno vrijeme mi je najljepše doba godine...
miris vanilije i cimeta, kuhano vino i dodir mekih rukavica na hladnim rukama... 

Djetinjstvo provedeno u Njemačkoj pružilo mi je priliku 
doživjeti to vrijeme u svom najraskošnijem ruhu. 
Prije mnogo godina je tako moja mama od svojih njemačkih prijateljica pokupila ideju 
i izradila seki i meni adventski kalendarčić. 
Nije to nikad bio naš običaj, ali uskoro je postao.

Moj prvi adventski kalendar bio je izrađen od desetaka različitih uzoraka tkanine
sašivenih u cjelinu neprocjenjive vrijednosti. 
Svaki dan bi me u malenom džepiću dočekala čokoladica i tako iz godine u godinu.

Kako sam odrastala, tako se i adventski kalendar povukao.
Sve do prošle godine kad sam ga odlučila pronaći na tavanu, oprati i napuniti slatkišima 
koji su obradovali  mog dečka. 

U međuvremenu nam maštu hrane brojne web stranice pune kreativnih ideja 
pa sam tako i ja naletila na advenstke kalendare u modernim skandinavskim izvedbama. 

Pomislih, ma koliko teško može biti izraditi nešto svoje i bacila sam se na posao. 

U paketićima su raznovrsni slatkiši, ukrasi u zlatnim i crvenim tonovima, 
a najdraži su mala zvonca koja sam našla na blagajni papirnice 
pa sad moj adventski kalendar zazvoni svaki put kad se vrata otvore.

Odbrojavanje može započeti!













____________________________________________________________________________