24 prosinca 2013

Mascarpone&naranca

____________________________________________________________________________



Cheesecake je uvijek nepogrješiv izbor 
kada želite zadovoljiti različite ukuse. 
U ovoj blagdanskoj verziji upotrijebila sam isključivo Mascarpone 
koji torti daje posebnu finoću i omiljen mi je sir u kolačima.

Recept:
Recept je vrlo jednostavan. 
Omjer mljevenog keksa i margarina koji 
u svim svojim cheesecake varijantama koristim je 2:1.
Za dno lađastog oblika kao kod ove torte trebalo mi je 400g keksa. 
Dno nije ovako visoko kao što se na slici čini,
već je visoko oko 1.5cm, ali sam torti dodala ogradicu u donjem dijelu, 
tako da je zapravo malo keksa, a puuunoo kreme.
Keks se melje i poveže maslacem topljenim na pari.
Možete ga i zašećeriti po ukusu, dodati nekoliko kapi vanilije ili drugu aromu.
Utisnete ga lagano u kalup i stavite u hladnjak da se stisne dok pripremate kremu.

Krema u ovoj izvedbi se sastoji od 
oko 500ml vrhnja za šlag i pola kg Mascarpone sira. 
Za kremu je potrebno sir kremasto umutiti sa šećerom. 
Najbolji omjer šećera je onaj prema vašem ukusu :) Meni je 100g sasvim dovoljno. 
Odvojeno se umuti vrhnje u šlag.
Na koncu se dvije smjese spoje u jednu.
Nakon što kremom prekrijete dno torte, ponovno tortu vratite u hladnjak dok pripremate voće.

U voćnom dijelu sam se odlučila ovaj put za voće
koje je prikladno u ovo blagdansko vrijeme...naranče. 
Prokuhala sam naranče s vanilinim šećerom i malo cimeta u narančinom soku.
Ukoliko volite slađe voće, slobodno dodajte još koju žličicu šećera 
i lagano miješajte da se dobro otopi.
Za gustoću u voćni sok dodam žličicu gustina i voće prije stavljanja na vrh torte malo ohladim.

Na kraju sam tortu ukrasila čokoladom i čokoladnim leptirićima.

Jedva čekam da dragi proba svoj slatki božićni poklon :) 






____________________________________________________________________________