30 studenoga 2013

Svadbena knjiga gostiju ili ti guestbook


____________________________________________________________________________


Nevjerojatno je koliko truda, vremena i ljubavi 
mladenci ulože u organizaciju svog vjenčanja.

Kako oko sebe imam poveći broj dragih ljudi, 
često imam čast prisustvovati i njihovim svadbama. 
Tako i nedavno na, ni manje ni više, 
nego objektivno najboljoj svadbi na kojoj sam ikada bila.

Još kad u formulu velikog truda dodaš i visoki kvocjent emotivnog tača 
jer se radi o najbližim prijateljima, 
dobiješ nezaboravan dan i suze radosnice. 

Bilo je prekrasno. 

Da su iskazali potrebu za fritezom ili mikrovalnom, tu sam da i tu želju ispunim, 
ali mladenka je tražila nešto drugo (hvala na tome) 
i poklon je bio hit na svadbi.

Poslali su mi fotografije svoje veze od davnih početaka, 
kroz zajednička putovanja 
pa sve do probnog svadbenog slikanja
i rezultat svega toga je predivan guestbook 
koji na gotovo 50 stranica pruža dovoljno prostora 
da svaki gost dobre volje upiše svoju želju.

Pomalo suzdržani u početku, ipak ne viđa se ovakva knjiga na našim svadbama, 
gosti su se ubrzo bacili na posao i kroz koji sat tražila se stranica više.

Što su sve napisali ostaje mojim najdražima kao uspomena za život, 
a vama nekoliko slika njihovog, kako su rekli, najdražeg poklona.

Drago mi je da su došla vremena koja sam često najavljivala, 
da nije grijeh malo se i zadužiti ako treba 
da bi na svojoj svadbi imao savršenog fotografa. 
Krasa je i ovaj svijet digitalnih fajlova, 
ali svima nama je toplo oko srca kada možemo uspomenu osjetiti pod prstima. 









____________________________________________________________________________